maandag 24 januari 2011

Mlle Assorti presenteert...

... De Deugddoende Danskes!

In mijn bekentenissen kon u al lezen dat ik graag de beentjes uitsla, een danske placeer, een shakeske doe.  Ik heb daar zelfs geen dansvloer voor nodig; ook in mijn living (aan de straatkant) in mijn marginale peignoir, durf ik mij al eens volledig laten gaan. Dat levert al eens een bevreemde toeschouwer op, maar dat deert mij niet. Een danske kan soms gewoon zò veel deugd doen! U zou het ook eens moeten proberen! Doe desnoods uw peignoir aan, u zal zien wat ik bedoel!
We beginnen de week met eentje uit mijn geboortejaar, de tijd dat gordeldieren in videoclips nog heel gewoon waren.

1 opmerking:

  1. Ha! Hebben we al twee dingen gemeen :) Ik ben ook wel van het dansen in de huiskamer hihi.

    BeantwoordenVerwijderen