zondag 15 mei 2011

Recyclage ftw!

Voor: 
 Na: 

Die tuniek was een tweedehandsje. Ik vond de print mooi, maar hij was veel te wijd en een beetje raar van model. Als ik me voorover boog kon je via mijn decolleté zodanig diep inkijken, tot aan mijn onderbroek begot! 
Dus het werd een rokje, zelfde werkwijze als hier ongeveer, maar dan met katoen aan de tricotband (Jaja, dat marcheert ook!).
En hop! Een luchtig rokje dat deze zomer zeker meegaat in de valies, op vakantie naar Tsjechië! 

Ik probeer zo veel mogelijk info te verzamelen over Tsjechië want ik ben er nog nooit geweest, en kijk er echt naar uit! Dus als u toevallig een kenner bent en/of nog leuke tips of aanraders hebt dan zou ik die heel graag horen! ;-)
Zouden ze in Tsjechië ook mooie stofjes hebben? 

17 opmerkingen:

  1. Het is goed gelukt! Ik vind het inderdaad een mooie print en 10 keer mooier als rokje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zeg! Dit was echt een goede recyclage.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw! Het is zelfs veel mooier dan voor de recyclage!! Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon!! Moest het toch niet in uw valies passen, mag het wel bij mij komen logeren! ;-)
    Ik ben ook grote fan van het ceintureke, waar heb je dat vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan! Is er inderdaad nog mooier op geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag volger ;-)

    Tjechië is een prachtig land. Ik ben de tel kwijt, maar ik denk dat ik er al 7 of 8 keer ben geweest. Ik ben er mijn hart aan verloren.
    Mail je vragen maar, misschien kan ik je een antwoord geven, misschien ook niet.

    Mme Li.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Juffrouw Sanseveria : Lol, tof dat je het zo schoon vindt! Het ceintureke is een kringloopwinkel-vondst, dus geen idee vanwaar het oorspronkelijk komt. @Mme Li: Super! Volgende week komen we samen om onze reis wat concreter te plannen, dan mag je misschien nog een mailtje verwachten =) Alvast bedankt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuk rokje. Ze zullen in Tsjechië nogal verschieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke recyclage, en schoon stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, knap gedaan! Echt een fijn printje :)
    Tsjechie lijkt me heel leuk, hopen maar dat ze er mooie stofjes hebben! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als rok stukken beter dan als kleedje! Ferm gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!
    Ik heb laatst ook van een "soepjurk"een rok gemaakt, maar helemaal mooi zit dat nog niet. Maar weer eens aan "prutsen".
    Wat een leuke site heb je, ik ga je volgen!
    Groetjes,
    Karin ---De Merle---

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, véél beter. Schoon stofje, inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb er u deze week mee zien lopen aan de spar met een doos in u handen.. Het is heel schoon !!!

    BeantwoordenVerwijderen