zaterdag 27 augustus 2011

Kringloopbuit #2, nog meer gevogelte...

Mijn excuses voor die overdaad aan pluimage hier de laatste tijd, ze vallen gewoon uit de lucht. ;-)
Toen ik deze bordjes tegen kwam in onze kringloopwinkel, moest ik meteen denken aan mijn Mémé (mijn overgrootmoeder zaliger). Zij had een piepklein huisje in een piepklein bosje in West Vlaanderen. Het zat er vol vogeltjes die zij altijd zat te begluren van achter haar raam. Ze sprak vol liefde over "Min veugelkes" en zorgde dat de beestjes in haar tuintje niets te kort kwamen. Deze bordjes hadden zo uit dat lieve huisje van Mémé kunnen komen!
Mijn favoriete drie:
Verder vond ik ook nog deze Mijnheer Uil. Hij is misschien een tikkeltje Kitsch, maar ik vind hem zo gezellig! Hij hangt naast de deur, en ik vind dat echt plezant om bij het passeren eens te kijken welk weer het wordt of hoe warm het is.
Lang leve de Kringloopwinkel, Tsjakaa!

2 opmerkingen:

  1. wauw, ik zou ze ook zo gekocht hebben! En die grove randen, wauw...net eierschalen!

    ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook wel grappig. En die uil dat is precies een barometer? Pasop, als die nog werkt dan is dat meestal de beste weervoorspeller. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen