maandag 19 september 2011

Boekjesrecyclage

Deze boekjes vond ik al een hele tijd geleden op Kapaza voor een appel en een ei. Ik kijk er eigenlijk nooit in, en dat is jammer want de tekeningen zijn prachtig. Ze zijn van Marcel Marlier, de tekenaar van de Tiny-boeken. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om in mijn Tiny's te knippen, maar deze boekjes zijn minstens even mooi en ik wou er wat vaker kunnen van genieten. 
 
Zo'n pot voor scharen, potloden ed. ontbrak al langer in mijn naaihoekje, 
en van deze schattige hertjes maakte ik een glasring.

Het gele stofje is een volgend Recykleer-project in de maak! Wordt vervolgd...

9 opmerkingen:

  1. Die pennenbeker! Zo'n mooie prenten!

    En de sfeer van je huis die de laatste foto uitstraalt, lijkt me wel aangenaam. Niet alledaags, maar ik zou mij daar ook wel thuisvoelen, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zeg, zo'n tof idee! En de boeken van Tiny, die heb ik hier ook allemaal liggen (of toch veel ;-)) van toen ik kind was. Zalig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Die tekeningen... pure nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen