woensdag 28 september 2011

Schaamteloos gepikt uit de boekskes

Ik zat onlangs in een wachtzaal in een (naar mijn bescheiden mening eerder onnozel) weekblad te bladeren. In de modereportage stond iets dat mijn aandacht trok. Ik loensde eens in het rond om zeker te zijn dat niemand mij in het oog had, en scheurde toen stiekem de bladzijde uit. Thuisgekomen zocht ik in mijn stofjesvoorraad naar hetgeen ik in gedachten had en plakte ik het scheursel in mijn boekske* 
Dit weekend maakte ik werk van mijn 'copycatterij'
 Ik ben er content van, het past ook schoon bij mijn nieuwe haarkleur. 
Ik maakte foto's van hoe ik het deed, dus als u een tutorial wil, laat u horen.

*Mijn 'boekske' reist mee in mijn handtas. Als ik een (naai)idee krijg, of ik pik er één van ergens anders, dan schrijf/teken/plak ik dat daarin. Ter ondersteuning van het nogal verward en vergeetachtig creatief gedeelte van mijn brein. Tijdens saaie vergaderingen ook fijn om in te droedelen.

9 opmerkingen:

  1. Hihi... O, ik zou willen dat ik mij eens schuldig durfde te maken aan dergelijke burgerlijke ongehoorzaamheid. Maar wellicht kan ik een beetje meevaren door te vragen naar de tutorial... (Enneh... het boekje is prachtig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt schoon gedaan. En dat dat gepikt is, dat ziede niet eens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schoon! Strikskes are all around in de mode - ge kunt geen stuk uit het winkelrek pakken of er hangt een strik op. Een aangezien ze mij op het werk nu al 'madam strek' noemen ben ik dus vragende partij voor de tuto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik dus al vaak willen doe, maar nog nooit gedurfd! (Ik bedoel iets uit een boekje scheuren)

    Ik heb u getagd. Meer info zie mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen